Caroline Gueissaz

General Manager
dipl. Ing. ETHZ
Born 1955, Dipl. Ing. EPFZ. Management consultant, partner by A. Vaccani & Partners in Zurich (M&A). Member of the board of directors at SERV (Export risk insurance) and in a some SMEs. She is president of Genilem-Neuchâtel (entrepreneur coaching).
SocIAl Networks

Latest Posts

5
Sep
14
Sep

Learn more

Ob es nicht möglich sei, sich zu einem Gespräch zutreffen, wurde ich in der Vergangenheit immer wieder gefragt. Ich musste immer abwinken, denn dies hätte mein Zeitbudget gesprengt. Nun bietet BAS in Zürich alle zwei Wochen die Möglichkeit zu einem Gespräch an – unverbindlich, bei einer Tasse Kaffee. Es war ein Versuch, dachten wir uns. Und sind überrascht, wie er eingeschlagen hat. Innert kürzester Zeit nach dem Online-Schalten des Angebotes waren die Termine des ersten Tages ausgebucht. Erfreulich, dass wir mit dem Angebot, mit Erfahrungen und Tipps zu geben, ein Bedürfnis abdecken können.

5
Sep
19
Aug

Learn more

Announcements

The silence in the group of business angels after the presentation of the start-up was due to joyful surprise. There was a start-up, whose product is developed and ready for the market, in a niche with a large growth potential and promising technology, nanotechnology. The company has been on the market for seven years and so far has sold its product to specialised...

view all team members